Vyhledaný dotaz: "neklepat"
Když má pořadový systém do čekárny pošta a úřady, proč ho nemít i ve vaší ordinaci? * Pro vyvolání pacienta je primárně použita kombinace příjmení pacienta a iniciály křestního jména. * Vyžaduje minimální požadavky na hardwarové vybavení, lze ho propojit s vaším Full HD displejem/televizorem s HDMI vstupem. * Vyvolání pacienta je doprovázeno zvukovým signálem a vyvolat lze až do 5ti ordinací najednou. * Na obrazovce vyvolávacího systému můžete také umístit své prezentační video nebo reklamu z youtube. Více informací naleznete zde. Jak tedy verze LITE přesně funguje? 1. Pacient se registruje ve čtečce NEKLEPAT CZ 2. Údaje o pacientovi jsou přeneseny z karty zdravotní pojišťovny do programu „Fronta pacientů“ nebo v integrované verzi ambulantního informačního systému (MEDICUS, PC DOKTOR, PC DENT, TURBOASISTENT SQL, AMICUS, DENTIST+) 3. Po aktivaci funkce "vyvolání pacienta" se lékaři/sestře nabídne dialog s přehledem informací, které budou zobrazeny na displeji v čekárně. 4. Po vyvolání pacienta se na obrazovce v čekárně zobrazí příjmení a iniciála křestního jména a nasměruje pacienta do ordinace. Cena vyvolávacího systému zahrnuje: - FULL HD Displej (1 ks, 31,5-32") - VESA držák Cena vyvolávacího systému NEzahrnuje: - Technická podpora a programové služby (tento poplatek se kalkuluje za celý rok). - Náklady na montáž - práce jsou realizovány jako individuální dodávka služeb, rozsah prací je závislý na konkrétních podmínkách a požadavcích zákazníka. Vyžádejte si detailní cenovou nabídku.
Snadná identifikace pacienta a tím i možnost efektivnějšího rozlišení prioritních pacientů nebo dělení úkonů lékaře a sestry značné snížení časových a režijních nákladů personálu vynucených identifikací pacienta a komunikací s ním (identifikace pacienta, určení ošetřujícího lékaře/ordinace) atp.
Eliminace přepisů údajů z karet ZP do kartotéky (vyhledávání, zakládání nových záznamů) - vše je možné uskutečnit v podobě pár kliknutí.
Lékař/sestra pracuje výhradně v prostředí ambulantního programu bez nutnosti nahlížet do externě spuštěných aplikací (plná integrace s programy CGM). Identifikovat důvod návštěvy pacienta (2–10 dynamicky měnitelných předvoleb – nastavení tlačítek dotykového displeje provádí sestra/lékař přímo v ambulantním programu dle vlastního uvážení).
Automatizovaný proces „distribuce“ čekajících pacientů mezi více ordinacemi.
Pacient při vstupu do čekárny volí z předdefinovaných možností na dotykovém displeji a následně se identifikuje kartou pojišťovny. Tyto údaje (identifikace pacienta a důvod návštěvy) jsou následně postoupeny do fronty v ambulantním programu lékaře vč. informace o důvodu návštěvy.
Neklepat.cz – jedná se o ucelené řešení kombinující hardwarové a softwarové vybavení, zaměřené na řízení fronty návštěvníků v čekárnách lékařských ordinací a optimalizaci práce provozního personálu (zdravotní sestra, recepční). Řešení je kombinací čtecího zařízení umístěného v čekárně (popř. na recepci) a softwaru v počítači sestry/recepční na příjmu pacientů. Příchozí pacient je identifikován prostřednictvím kartičky zdravotní pojišťovny.
Řešení pro elektronickou čerkárnu Neklepat.cz je možné integrovat do ambulantních programů PC DOKTOR®, PC DENT®, MEDICUS®, AMICUS®, TURBOASISTENT SQL®, DENTIST+® a tím ještě více zefektivnit práci ve zdravotnickém zařízení.
verze Displej umožňuje:
• evidenci pacientů v čekárně
• identifikovat důvod návštěvy pacienta (2–10 dynamicky měnitelných předvoleb – nastavení tlačítek dotykového displeje provádí sestra/lékař přímo v ambulantním programu dle vlastního uvážení)
• automatizovat proces „distribuce“ čekajících pacientů mezi více ordinacemi
Pacient při vstupu do čekárny volí z předdefinovaných možností na dotykovém displeji a následně se identifikuje kartou pojišťovny. Tyto údaje (identifikace pacienta a důvod návštěvy) jsou následně postoupeny do fronty v ambulantním programu lékaře vč. informace o důvodu návštěvy.
Neklepat.cz – jedná se o ucelené řešení kombinující hardwarové a softwarové vybavení, zaměřené na řízení fronty návštěvníků v čekárnách lékařských ordinací a optimalizaci práce provozního personálu (zdravotní sestra, recepční). Řešení je kombinací čtecího zařízení umístěného v čekárně (popř. na recepci) a softwaru v počítači sestry/recepční na příjmu pacientů. Příchozí pacient je identifikován prostřednictvím kartičky zdravotní pojišťovny.
Řešení pro elektronickou čerkárnu Neklepat.cz je možné integrovat do ambulantních programů PC DOKTOR®, PC DENT®, MEDICUS®, AMICUS®, TURBOASISTENT SQL®, DENTIST+® a tím ještě více zefektivnit práci ve zdravotnickém zařízení.
verze Basic umožňuje:
• identifikovat příchozího pacienta se všemi potřebnými údaji, které jsou přeneseny do fronty pacientů
• správu více pracovišť a „distribuci“ pacienta mezi příslušnými ordinacemi
• jednoduchý přepis údajů do ambulantního programu
• možnost definice typů návštěv a barevné rozlišení záznamů
• ve frontě dle tohoto příznaku
1-4 produktů z 4