Ambulantní software

nejoblíbenější ambulantní software

PC DOKTOR® je nejoblíbenější ambulantní program určený pro ambulance praktických i odborných lékařů, specializovaná zařízení, polikliniky a kliniky, případně menší lůžková zařízení. Ve všech uvedených typech lékařských zařízení uživatelé ocení všestrannost a propracovanost bohaté nabídky funkcí programu, provozní spolehlivost, vysokou úroveň doplňkových služeb a zázemí nejsilnějšího dodavatele. Kromě základního bohatě vybaveného programu jsou k dispozici rozšířené specializované verze pro obory pediatrie, gynekologie, oftalmologie, ORL, neurologie, ortopedie, urologie, alergologie a imunologie, diabetologie, ZPP, pracoviště RDG, HomeCare a program PC DENT® pro stomatology. Zdravotní dokumentace: Chronologicky řazené záznamy dekurzu tvoří přehledný a snadno ovladatelný nekonečný pás, který je na pravé straně rozšířen o mapu zdravotní dokumentace, poskytující přehledné souhrnné aktuální informace o zdravotním stavu pacienta, rizicích, chronických diagnózách, trvalé medikaci a historii vystavených dokladů. Z karty pacienta jsou přístupné všechny potřebné doklady a dokumenty, které díky důmyslné vestavěné logice poskytují maximální možnou míru komfortu a rychlosti. Modul eParafa dokonce umožňuje vedení dokumentace v čistě elektronické podobě. Základní charakteristika: • komplexní řešení problematiky administrativy lékařské praxe • jednoduché a intuitivní ovládání a přehledné vedení zdravotních záznamů • funkční vlastnosti programu přizpůsobitelné individuálním potřebám • podpora statistických výstupů a sledování nákladů • provozní rychlost a spolehlivost se zázemím profesionální technické podpory • přímá výměna dat s jinými zdravotnickými zařízeními a ZP • stálá a bohatá nabídka školení • pravidelná online aktualizace • obousměrné propojení s diagnostickými přístroji (klidové a zátěžové EKG, Holter EKG, AMTK, ABI, spirometr a dalšími...)

Pacient při vstupu do čekárny volí z předdefinovaných možností na dotykovém displeji a následně se identifikuje kartou pojišťovny. Tyto údaje (identifikace pacienta a důvod návštěvy) jsou následně postoupeny do fronty v ambulantním programu lékaře vč. informace o důvodu návštěvy.

Neklepat.cz – jedná se o ucelené řešení kombinující hardwarové a softwarové vybavení, zaměřené na řízení fronty návštěvníků v čekárnách lékařských ordinací a optimalizaci práce provozního personálu (zdravotní sestra, recepční). Řešení je kombinací čtecího zařízení umístěného v čekárně (popř. na recepci) a softwaru v počítači sestry/recepční na příjmu pacientů. Příchozí pacient je identifikován prostřednictvím kartičky zdravotní pojišťovny.

Řešení pro elektronickou čerkárnu Neklepat.cz je možné integrovat do ambulantních programů PC DOKTOR®, PC DENT®, MEDICUS®, AMICUS®, TURBOASISTENT SQL®, DENTIST+® a tím ještě více zefektivnit práci ve zdravotnickém zařízení.

verze Displej umožňuje:
• evidenci pacientů v čekárně
• identifikovat důvod návštěvy pacienta (2–10 dynamicky měnitelných předvoleb – nastavení tlačítek dotykového displeje provádí sestra/lékař přímo v ambulantním programu dle vlastního uvážení)
• automatizovat proces „distribuce“ čekajících pacientů mezi více ordinacemi

 

Tip DOPRAVA ZDARMA
AIS pro ambulance praktických a odborných lékařů

AMICUS® obsahuje veškeré zdravotní záznamy a přehledy související s chodem ordinace, včetně finančních přehledů. Pomáhá poskytovat kvalitní lékařskou péči o pacienty a zajišťuje bezpečnou elektronickou komunikaci mezi zdravotnickými zařízeními. Základní charakteristika: • zvládá s přehledem všechny požadavky lékaře na efektivní a výnosné vedení praxe • přináší lékaři více času na pacienta • sleduje veškeré náklady a podporuje statistické výstupy • řídí objednávkový systém pacientů, ke kterému využívá přehledný kalendář • zajišťuje lékaři plnění všech legislativních požadavků (EET, eRecept) • disponuje vysokou mírou uživatelského nastavení (intuitivní ovládání) • nabízí různé úrovně složitosti systému od základní jednoduché verze až po v plné míře propracovanou • obousměrné propojení s diagnostickými přístroji (klidové a zátěžové EKG, Holter EKG, AMTK, ABI, spirometr a dalšími...) • verze programu vhodné pro další odbornosti (gynekologie, pediatrie, oftalmologie) • je ověřeným a stabilním informačním systémem s jistotou trvalé podpory

AIS pro vedení zdravotnické dokumentace

MEDICUS poskytuje veškeré manažerské přehledy související s chodem ordinace, včetně finančních přehledů. Pomáhá s kvalitní lékařskou péčí o pacienty a zajišťuje bezpečnou elektronickou komunikaci. Základní charakteristika: • zvládá s přehledem veškeré požadavky lékařů všech odborností i sester na efektivní vedení ordinace • šetří čas a zvyšuje vy´nos ordinace • kontroluje vykázání provedené zdravotní péče a správnost zapisovany´ch kódů • řídí objednávkovy´ systém pacientů • disponuje vysokou mírou uživatelského nastavení (intuitivní ovládání) • zajišťuje lékaři plnění všech legislativních požadavků (EET, eRecept) • umožňuje přímou vy´měnu dat s jiny´mi zdravotnicky´mi zařízeními a se zdravotními pojišťovnami díky eDávkám • obousměrné propojení s diagnostickými přístroji (klidové a zátěžové EKG, Holter EKG, AMTK, ABI, spirometr a dalšími...)

Nejmodernější informační systém pro lékaře

Elektronická ordinace 21.století. • přístup odkudkoliv - stačí přístup na internet a můžete ordinovat libovolného místa • dostupnost 24/7 - můžete pracovat kdykoli budtete chtít či potřebovat • žádné starosti s instalací, zálohováním nebo aktualizací SW • data bezpečně uložena v datovém centru CGM • přehledná kartotéka, dashboard, objednávání, správa čekárny. Zkrátka vše co potřebujete vědět o vaší ordinace už je součástí CGM MEDISTAR. • léty prověřená kombinace nekonečného dekurzu a strukturovaných dat (znáte např. z PC DOKTOR) je součástí CGM MEDISTAR. Oblékli jsme jej do moderního kabátu webové aplikace a více zpřehlednili. • nejlepší elektronické vyúčtování na zdravotní pojišťovny - to jsou eDávky. V CGM MEDISTAR jsou již plně integrovanou součástí.

Snadná identifikace pacienta a tím i možnost efektivnějšího rozlišení prioritních pacientů nebo dělení úkonů lékaře a sestry značné snížení časových a režijních nákladů personálu vynucených identifikací pacienta a komunikací s ním (identifikace pacienta, určení ošetřujícího lékaře/ordinace) atp.

Eliminace přepisů údajů z karet ZP do kartotéky (vyhledávání, zakládání nových záznamů) - vše je možné uskutečnit v podobě pár kliknutí.

Lékař/sestra pracuje výhradně v prostředí ambulantního programu bez nutnosti nahlížet do externě spuštěných aplikací (plná integrace s programy CGM). Identifikovat důvod návštěvy pacienta (2–10 dynamicky měnitelných předvoleb – nastavení tlačítek dotykového displeje provádí sestra/lékař přímo v ambulantním programu dle vlastního uvážení).

Automatizovaný proces „distribuce“ čekajících pacientů mezi více ordinacemi.

DOPRAVA ZDARMA
nadstavbový vyvolávací systém LITE, který doplňuje čtečku NEKLEPAT.CZ

Když má pořadový systém do čekárny pošta a úřady, proč ho nemít i ve vaší ordinaci? * Pro vyvolání pacienta je primárně použita kombinace příjmení pacienta a iniciály křestního jména. * Vyžaduje minimální požadavky na hardwarové vybavení, lze ho propojit s vaším Full HD displejem/televizorem s HDMI vstupem. * Vyvolání pacienta je doprovázeno zvukovým signálem a vyvolat lze až do 5ti ordinací najednou. * Na obrazovce vyvolávacího systému můžete také umístit své prezentační video nebo reklamu z youtube. Více informací naleznete zde. Jak tedy verze LITE přesně funguje? 1. Pacient se registruje ve čtečce NEKLEPAT CZ 2. Údaje o pacientovi jsou přeneseny z karty zdravotní pojišťovny do programu „Fronta pacientů“ nebo v integrované verzi ambulantního informačního systému (MEDICUS, PC DOKTOR, PC DENT, TURBOASISTENT SQL, AMICUS, DENTIST+) 3. Po aktivaci funkce "vyvolání pacienta" se lékaři/sestře nabídne dialog s přehledem informací, které budou zobrazeny na displeji v čekárně. 4. Po vyvolání pacienta se na obrazovce v čekárně zobrazí příjmení a iniciála křestního jména a nasměruje pacienta do ordinace. Cena vyvolávacího systému zahrnuje: - FULL HD Displej (1ks, 31,5 - 32") - VESA držák Cena vyvolávacího systému NEzahrnuje: - Technická podpora a programové služby (tento poplatek se kalkuluje za celý rok). - Náklady na montáž - práce jsou realizovány jako individuální dodávka služeb, rozsah prací je závislý na konkrétních podmínkách a požadavcích zákazníka. Vyžádejte si detailní cenovou nabídku.

DOPRAVA ZDARMA

Pacient při vstupu do čekárny volí z předdefinovaných možností na dotykovém displeji a následně se identifikuje kartou pojišťovny. Tyto údaje (identifikace pacienta a důvod návštěvy) jsou následně postoupeny do fronty v ambulantním programu lékaře vč. informace o důvodu návštěvy.

Neklepat.cz – jedná se o ucelené řešení kombinující hardwarové a softwarové vybavení, zaměřené na řízení fronty návštěvníků v čekárnách lékařských ordinací a optimalizaci práce provozního personálu (zdravotní sestra, recepční). Řešení je kombinací čtecího zařízení umístěného v čekárně (popř. na recepci) a softwaru v počítači sestry/recepční na příjmu pacientů. Příchozí pacient je identifikován prostřednictvím kartičky zdravotní pojišťovny.

Řešení pro elektronickou čerkárnu Neklepat.cz je možné integrovat do ambulantních programů PC DOKTOR®, PC DENT®, MEDICUS®, AMICUS®, TURBOASISTENT SQL®, DENTIST+® a tím ještě více zefektivnit práci ve zdravotnickém zařízení.

verze Basic umožňuje:
• identifikovat příchozího pacienta se všemi potřebnými údaji, které jsou přeneseny do fronty pacientů
• správu více pracovišť a „distribuci“ pacienta mezi příslušnými ordinacemi
• jednoduchý přepis údajů do ambulantního programu
• možnost definice typů návštěv a barevné rozlišení záznamů
• ve frontě dle tohoto příznaku

DOPRAVA ZDARMA

1-8 produktů z 8